Obserwatorzy

3 stycznia 2014

Jak przyzwyczaić zwierzę do innego zwierzęcia?

Przede wszystkim, chciałabym wam powiedzieć, że coś tam pozmieniałam na blogu m.in dodałam ankietę, w której możecie głosować, co sądzicie o moim blogu. Dodałam również mój profil do google+, w którym możecie mnie zaobserwować. Byłabym wdzięczna ;).

Powracając do tematu... Dzisiejszy post będzie właśnie o tym, jak przyzwyczaić np. psa i kota do siebie. Naoglądałam się już trochę seriali o zwierzętach na animal planet... Z tego co wiem, to zwierzęta można do czegoś przyzwyczaić za pomocą miłych wspomnień. Już tłumaczę. Trzeba pozostawić w pokoju np kota i psa oraz dwojga ludzi. Potem jedna osoba ma się bawić z np psem, a druga z kotem. Wtedy zwierzęta będą siebie kojarzyły z czymś przyjemnym - zabawą. Następnie połóżcie dwie miseczki z jedzeniem dla nich. Jak będą w stanie zjeść karmę w swoim towarzystwie, to znaczy, że czują się przy sobie bezpiecznie, czyli... Jesteśmy zwycięzcami ;D! A jak nie, to trzeba próbować dalej :P

A to mój filmik z szynszylą - Fenusiem


5 komentarzy:

  1. Ciekawe. Myślę, że Twój blog może mi się przydać, gdyż jestem właścicielką uroczego pieska. Życzę powodzenia w dalszym pisaniu.

    http://www.swiat-magdalenki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mysle ze moze mi to info sie przydac gdyz mysle nad zakupem zwierzaka
    Super blog
    ps. Tu lidan

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że tu trafiłam! Obserwuję. Ten blog jest świetny!!! Sama posiadam 4 szynszyle <3. Mój blog opowiada o życiu Ludzi z punktu widzenia jednej z nich. Serdecznie zapraszam! http://zycie-wsrod-ludzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Jestem ci wdzięczna :). Jeżeli zostawiłeś/aś linka pod komentarzem do swojego bloga, to też go skomentuję :). Zaobserwuj, jeśli ci się podoba mój blog :). Jeżeli napisałeś/aś coś w stylu ,,Fajny blog, zapraszam do mnie to się nie odwdzięczam.