Obserwatorzy

19 kwietnia 2015

Cytaty o zwierzętach

Dzisiaj taki wyjątkowy post. Cytaty! Na dole napiszcie swój ulubiony :)!

1. ,,Im bardziej poznaję ludzi, tym bardziej kocham zwierzęta''

2. ,,Istoty ludzkie to jedyny gatunek zwierząt, których szczerze się obawiam''

3. ,,Kto jest okrutny w stosunku do zwierząt nie może być dobrym człowiekiem''

4. ,,Kiedy patrzę w oczy zwierzęcia, nie widzę w nich zwierzęcia. Widzę istotę żywą. Widzę przyjaciela. Czuję duszę''

5.,,Jest jedna różnica między psem ze schroniska, a tym za 2000 zł. Jeśli adoptujesz tego ze schroniska, uratujesz mu życie'' 

6.,,Im bardziej poznaję ludzi, tym bardziej kocham zwierzęta''

7.,,Istoty ludzkie to jedyny gatunet zwierząt, których szczerze się obawiam''

8.,,Mniej bezpiecznie czułem się wśród ludzi niż pośród zwierząt''

9.,,Futro jest cmentarzem. Kobieta nie powinna nosić na sobie cmentarza''

10.,,Zwierzęta nie mają głosu. Człowiek może powiedzieć, że ktoś mu robi krzywdę, jest głodny, czy chory. Zwierzęta nie obronią się, one potrzebują naszego głosu''

11.,,Kup sobie psa. To jedyny sposób, by nabyć miłość za pieniądze''

18 komentarzy:

  1. Dziewiąty jest najlepszy. :)
    Ja czytałam kiedyś książkę "Oskar - kot który wyczuwał śmierć" i tam było sporo cytatów o kotach, ale niestety nie mam jej przy sobie by coś tutaj wypisać.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 i 6 jest ten sam ;) i przy okazji - to mój ulubiony :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne cytaty, kocham zwierzęta ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Niekotrych cytatow nie znalam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. http://fashion-beautynails.blogspot.com/ Zapraszamy! :) Może obs za obs? Jeśli tak to napisz u nas , a my się odwdzięczymy. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam z ciekawością :) Nie ze wszystkimi się zgadzam, niektóre nawet zabawne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1 i 6 się powtórzyły :)
    Bardzo fajne cytaty!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Very nice dear!!!
    I like your blog, I wait for mine, if you like we can follow gfc , tell me if you want!!!now i follow you on google+,pinterest and tweeter i hope you follow me to!!kiss

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam jeden ukochany cytat: "Nie wiadomo, dlaczego wszyscy mówią do kotów „ty”, choć jako żywo żaden kot nigdy z nikim nie pił bruderszaftu." - najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow super blog, swietny naglowek , posty swietne , sama mam w domu male zoo , swinki morskie , koty , kroliki i psiaki ;> mnie sie najbardziej podoba cytat nr 1. odzwierciedla dokladnie moj stosunek do ludzi :D hah
    obejrzalam twoj filmik na yt , musze przyznac ze jestem pod ogromny wrazeniem , poniewaz domyslam sie ze bylo to wiele wiele roboty , co prawda nad jakoscia dzwieku musialabys jeszcze popracowac ale i tak jest juz serio dobry kawalek pracy ! tak dalej ;> Zaobserwowalam bo chce tego zobaczyc wiecej !! ;> tak dalej ♥
    laylaylisa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Jestem ci wdzięczna :). Jeżeli zostawiłeś/aś linka pod komentarzem do swojego bloga, to też go skomentuję :). Zaobserwuj, jeśli ci się podoba mój blog :). Jeżeli napisałeś/aś coś w stylu ,,Fajny blog, zapraszam do mnie to się nie odwdzięczam.