Obserwatorzy

29 stycznia 2017

Na pomoc zwierzętom

,,To widok wyjątkowo trudny do zniesienia, cokolwiek widzieliście wcześniej. Niemożliwy do zrozumienia. Patrzysz im w oczy i wiesz, że spędzą najbliższe kilka miesięcy dokładnie w tym samym miejscu, aż do dnia uboju, kiedy zostaną zabite poprzez porażenie prądem, a ich futro posłuży do produkcji płaszczy, kołnierzy, rękawiczek. Patrzysz na nie z góry i czujesz budzący się w Tobie odruch złapania ich i zabrania z tego piekła. Przecież w każdym z nas tkwi chęć obrony słabszych i bezbronnych istot. Ale pamiętasz, że na miejsce każdego z nich pojawi się kolejny lis" - Otwarte klatki
Zapraszam do polubienia ich strony: link

Oraz do podpisania petycji przeciwko hodowli tych zwierząt na futra: link 
,,Prezes Prawo i Sprawiedliwość Jarosław Kaczyński poparł w pełni projekt nowelizacji ustawy o ochronie zwierząt, który zakłada m.in. całkowity zakaz wykorzystywania zwierząt w cyrkach"Koalicja CYRK BEZ ZWIERZĄT
Oto kolejna radosna informacja :)! 

link - zapraszam na konkurs, do wygrania kilka cieni :)!!



7 komentarzy:

  1. no nareszcie! Szkoda tylko że na całym świecie nie wprowadzą tego zakazu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie zabijanie zwierząt dla futer jest chore. Można kupić sztuczne futra lub po prostu nosić inną cześć garderoby.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem całym sercem z tą akcją. Trzeba uzmysłowić ludziom, że sztuczne futra też wyglądają dobrze, a ja nawet bym powiedziała, że znacznie lepiej. Minęły te czasy, kiedy takie naturalne futra były synonimem luksusu. teraz powiedziałabym, że są synonimem kiczu. I niech tak pozostanie, bo niektórzy ludzie tylko takimi kategoriami umieją się posługiwać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham zwierzęta i uważam, że takie blogi jak Twój są potrzebne :)
    Buziaki kochana!
    Zapraszam także do mnie :)
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Podpisałam już dawno, a najpiękniejsze futra są żywe, czyli na zwierzęciu :) Po moim mieszkaniu też ganiają takie nieduże ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. O, a ja kiedyś kupiłam kosmetyk, z którego część pieniędzy była przeznaczona na to stowarzyszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że są takie akcje i ludzie tacy jak ty. Moim zdaniem okrucieństwo wobec zwierząt to jedna, jak nie najgorsza zbrodnia jaką w ogóle można popełnić. Tylko dlatego, tak uważam to niektórzy ludzie mają do mnie pretensje. Nienawidzę ludzi, którzy mają zwierzęta za nic i "myślą" (o ile w ogóle można to nazwać myśleniem), że mogą ze zwierzakami robić co im się podoba.
    Wybacz, jeśli ten komentarz był za ostry, ale nie umiem tego łagodniej ująć.
    Pozdrawiam i trzymam kciuk za powodzenie akcji :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Jestem ci wdzięczna :). Jeżeli zostawiłeś/aś linka pod komentarzem do swojego bloga, to też go skomentuję :). Zaobserwuj, jeśli ci się podoba mój blog :). Jeżeli napisałeś/aś coś w stylu ,,Fajny blog, zapraszam do mnie to się nie odwdzięczam.