Obserwatorzy

26 października 2013

Sławne pupile

Witam! Przepraszam, za moją długą nieobecność, ale wydaje mi się, że nie obchodzi was mój blog o zwierzętach… Ale mniejsza z tym, będę się i tak starała, może komuś się to przyda. W każdym razie dzisiaj napiszę posta na temat różnych pupili sławnych gwiazd.


Bylor – pies Seleny Gomez. Ponoć niedawno był chory…


Pies Jade Ramsey. Nie wiem czy ją znacie, ale wystąpiła w tajemnicach domu Anubisa. Niestety nie wiem jak się jej pies nazywa


Avril Lavigne również kocha zwierzęta i posiada swojego pieska


Mój ulubiony piosenkarz Billie Joe Amstrong z zespołu Green Day także posiada psa o imieniu Rocky


A to jest pies Martiny Stoessel gwiazdy z serialu pt: ,, Violetta’’


 Pies Ariany Grande z serialu victorious wygląda tak


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz. Jestem ci wdzięczna :). Jeżeli zostawiłeś/aś linka pod komentarzem do swojego bloga, to też go skomentuję :). Zaobserwuj, jeśli ci się podoba mój blog :). Jeżeli napisałeś/aś coś w stylu ,,Fajny blog, zapraszam do mnie to się nie odwdzięczam.